Pilot formule spoléhá při jízdě na monopost perfektně připravený jeho stájovým týmem. Špičkový lékař potřebuje personál, který vedlejšími zákroky podporuje jeho mimořádný výkon při operaci. Mít k sobě „pravou ruku" je tedy přirozené pro to, abychom dosáhli maxima. Co ale pomůže manažerovi, členu představenstva, jednateli či jakékoliv jiné vysoce postavené osobě s rozhodovacími pravomocemi?
Asistence vedení společnosti znamená silné a kompetentní zázemí, na které se můžete spolehnout. Tato moderní služba pokrývá mnoho běžných i nestandardních úkonů vznikajících při chodu firmy. Servis se týká především administrativy, legislativy, procesů a dokumentů. Servis kombinuje analýzy a konzultace s provedením konkrétních úkonů.
Na asistenční službě klientovi se podílí několik našich vysoce specializovaných a osvědčených odborníků na právní otázky, finance a účetnictví, jednání s úřady, vnitropodnikové procesy nebo projektové řízení.
Převezmeme vaše starosti
Každý den zasahují do chodu firmy nové vyhlášky a zákony a další právní předpisy, jejich aktualizace a výklady. Budeme za vás neustále sledovat všechny informační zdroje, analyzovat změny a ihned je aplikovat na vaši společnost tak, aby vše korektně fungovalo.
Tímto dokážeme zamezit zastaralostem, a z toho plynoucím pochybením ve smlouvách, směrnicích a dalších dokumentech a procesech. Proto se nebudete muset obávat pokut, nepříjemných dopisů a jiných sankcí ze stran úřadů nebo jiných subjektů. Za naši práci ručíme.
Lépe a snadněji
Formuláře, žádosti, potvrzení, dokumenty s mnoha přílohami, schvalovací a jiné procesy... Tato administrativa a byrokracie uvnitř firmy nebo ven vůči úřadům a dalším subjektům je náročná a složitá.
Při komunikaci směrem ven je nutné dodržet termíny, formální strukturu a obsah, zajistit všechna potřebná potvrzení a údaje. Např. chybějící razítko nebo špatné zalepení obálky jsou drobnosti, jenže kvůli tomu může být podnik sankcionován úřadem. Proč riskovat a navíc ztrácet čas, když celou tuto agendu bezchybně a včas vyřídíme za vás?
Interní tiskoviny a procesy jsou často zbytečně komplikované, zabírají mnoho času, zdržují pracovníky nebo obsahují byť nechtěná pochybení. Na vaši žádost vše prozkoumáme a navrhneme vám, kde můžete ušetřit peníze i čas, zrychlit procesy a udělat je přívětivější. Sami budete příjemně překvapeni, kolik peněz vám dokážeme vydělat ze „skrytých" zdrojů.
Projektové řízení
Chod firmy vyžaduje neustále vytváření, vedení a kontrolování projektů. Někdy ale není možné vše vyřešit vlastními zaměstnanci. V tu chvíli se obraťte na nás.
Na začátku projektu zajistíme, vyhodnotíme a předložíme všechny potřebné informace dle vámi zadaného úkolu, ať už jde o úpravu směrnice o čerpání cestovních náhrad, přípravu na certifikaci, studii proveditelnosti nebo mnohoměsíční stavbu nové haly v zahraničí. Na základě údajů, které vám předložíme, rozhodnete o dalších krocích. Následně se postaráme o realizaci procesu dle stanoveného harmonogramu. Vybereme partnery pro spolupráci, zajistíme výpisy, budeme komunikovat s úřady.
Samozřejmostí je, že vás budeme o všem podrobně informovat a činit kroky pouze s vaším souhlasem.
Pohlídáme, co Vás zajímá, co potřebujete
Asistent sleduje události dle zadání klienta. Klient si určí, co má být sledováno, tyto skutečnosti jsou zpracovány do podoby určené k analýze vedení společnosti a následně je informováno o možném vhodném provedení záměru.
Kontaktujte nás
Chcete mít více prostoru na strategické řízení firmy, posilování pozice na trhu, zvyšování konkurenceschopnosti? Rádi byste získali více volného času i pro sebe a rodinu? Pokud ano, kontaktujte nás.
Hlavní výhody spolupráce
- Více volného času a peněz pro vás
- Kompetentní partner pro podporu kvalifikované rozhodování
- ISO kvalita
- Více než 15leté zkušenosti
- Spolehlivost