Nabízíme řízení jednání
Dlouholeté zkušenosti s valnými hromadami akciových společností i se schůzemi společenství vlastníků jednotek využíváme i u členských schůzí/shromáždění delegátů bytových družstev, kde nabízíme zejména řízení jednání takové členské schůze/shromáždění delegátů (využití služeb kvalifikované osoby, která není s družstvem přímo spjata, se ukazuje jako významný stabilizační prvek celého jednání).
... ale i další služby
Jenom na řízení členské schůze/shromáždění delegátů se ale u družstev samozřejmě neomezujeme: v nabídce máme i změny v procesu přípravy a realizace členské schůze/shromáždění delegátů zaměřené na zrychlení a zpřehlednění jednání (zejména jde o pořad jednání, pozvánku, jednací, případně volební řád, komise jako pracovní orgány, návrhy představenstva na usnesení, prezence a vyhodnocení hlasování: míra, v jaké chcete zde zaběhnuté zvyklosti měnit, by byla předmětem jednání po podrobném seznámení se se stávajícím řešením). Na požádání můžeme zajistit notáře, právní poradenství v projednávaných záležitostech, osoby do pracovních orgánů, hlasovací lístky, počítačové vyhodnocení prezence a hlasování (nebo vůbec celou členskou schůzi/shromáždění delegátů „na klíč“), případně další zde neuvedené, ale nezbytné aktivity.