Volba jazyka
 
 

Lidi, lidi a zase lidi

Služby call centra byly, jsou a přes veškerý technologický pokrok vždy budou postaveny především na lidech. Této skutečnosti jsme si velmi dobře vědomi, a proto klademe velký důraz jak na výběr našich pracovníků, tak na jejich prvotní i neustálé průběžné proškolování. Propracovaný systém řízení certifikovaný dle ISO 9001:2008 renomovanou certifikační společností Bureau Veritas Quality International (BVQI) nám umožňuje garantovat profesionální komunikaci našich operátorů.

Naše technologie = Vaše konkurenční výhoda

Veškeré služby pasivního i aktivního telemarketingu poskytujeme jak pomocí tradičních tak i moderních komunikačních kanálů (telefon, fax, e-mail, www, sms, bluetooth).

Naše call centrum disponuje mnoha technologiemi a funkcemi zlepšujícími efektivitu a funkčnost call centra (IVR, ACD, CTI, CRM, atd.). Podstatnou výhodou pro naše klienty je, že toto naše řešení je plně konfigurovatelné a tím přizpůsobitelné speciálním požadavkům našich klientů. Nezanedbatelná je rovněž skutečnost, že veškeré konfigurace a přizpůsobení na míru konkrétní zakázky klienta zajišťuje naše vlastní divize eSolution, takže cenu nezvyšuje práce specialistů nadnárodních společností dodávajících telefonní ústředny.

Dnes ještě surfař, zítra Váš zákazník!

Naše call centrum disponuje sadou speciálních funkcí (web call back, web chat a web collaborative browsing), které podstatným způsobem zlepšují komunikaci s návštěvníkem www stránek klienta a tím značně zvyšují prodej internetových obchodů a úspěšnost firemních prezentací a dalších internetových projektů. Pomocí těchto funkcí je možné návštěvníkovi www stránek pro-aktivně nabídnout pomoc, doporučit zboží nebo službu, nabídnout slevu nerozhodnutému zákazníkovi a také společným prohlížením stránek (kdy daný návštěvník www i operátor vidí stejnou stránku) provést zákazníka webem a pomoci mu tak s nalezením požadovaných informací, výběrem zboží, vyplněním objednávky, apod.

Naše parádní disciplína

Po předchozím zaškolení resp. seznámení našich operátorů s danou problematikou jsme schopni poskytnout naše služby prakticky ve všech oblastech komunikace s klienty, obchodními partnery, apod.

Kromě naší orientace na podporu internetových obchodů, prezentací a dalších internetových projektů (viz výše) je naší hlavní specializací, díky více jak 15-ti letým zkušenostem firmy v oblasti konzultačních služeb (nyní divize Consulting), komunikace v oblasti právní, finanční a obecně komunikace v oblasti B2B. Příkladem jsou informační linky pro akcionáře (např. ohledně výplaty dividend, přeměny akcií, zvýšení nebo snížení základního kapitálu, fúzí), informační linky a aktivní komunikace v oblasti pohledávek, apod.

Kontaktujte nás

a vyžádejte si další informace, cenovou nabídku nebo si sjednejte schůzku s naším pracovníkem.

 
i_esolutionpng.png
i_consulting.png
i_media.png
 

Copyright © 2009-2018 ADMINISTER, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.